FAQ

Her finner du svar på de oftest stilte spørsmålene om reservedeler og vår nettbutikk.

Hvem er vi?

Vi er en norsk nettbutikk med beliggenhet i Norge. reservedeler123.no drives av Flexteam AS, orgnr 918984763.

Hvem kan bestille fra nettbutikken?

Vi selger til offentlige etater og registrerte foretak. Du trenger derfor et organisasjonsnummer for å handle hos oss.

Hvordan kontakter jeg dere?

For tydelig og sikker kommunikasjon- bruk epost: deler@reservedeler123.no

Vi kan også kontaktes via telefon hverdager mellom kl 1000-1400 Tlf 9176 8899.

Legg gjerne igjen en beskjed- så ringer vi deg tilbake så snart vi blir ledige. Du kan også sende SMS/MMS til dette nummer.

Hvordan kan jeg bestille et produkt?

  1. Du kan bestille reservedeler via vår nettbutikk. Velg delen du trenger, legg den til i handlekurven og følg instruksjonene i bestillingsprosessen.
  2. For deler som ikke er angitt med pris, trykker du på knappen «be om tilbud» så sender vi deg et tilbud på denne.
  3. Vi har tilgang til over 52 000 000 delenummer- hvis du ikke finner din del på nettsiden, kan du sende oss en forespørsel via «be om tilbud» eller via epost til deler@reservedeler123.no
  4. Du kan bestille via epost, telefon eller SMS.

Er det volumrabatter for massebestillinger?

Ja, vi tilbyr volumrabatter for større bestillinger. Ta kontakt for et individuelt tilbud, og gi oss beskjed om ønskede produkter og kvanta. Vårt team vil gi deg et attraktivt tilbud.

Hvilke betalingsmåter tilbys?

Vi tilbyr en rekke betalingsmåter for å sikre deg størst mulig fleksibilitet og sikkerhet. Alternativene som er tilgjengelige er:

  1. Betal på nettsiden med kort
  2. Betal på nettsiden med faktura fra KLARNA/ Billie
  3. Forskuddsbetaling: Overfør fakturabeløpet til vår bankkonto
  4. Betal med faktura: For kunder med innvilget kreditt.

Hvor lang leveringstid?

Deler som ligger på eget lager sendes i løpet av neste virkedag. Deler fra eksterne lager sendes normalt 3-5 virkedager etter mottatt ordrebekreftelse.

Vi kan også tilby ekspressfrakt på endel deler- ved godkjent bestilling mottatt innen kl 1400 på en virkedag, kan deler fra eksterne lager sendes fra oss påfølgende virkedag.

Hvor mye er fraktkostnadene?

Fraktkostnader avhenger av størrelsen og vekten på bestillingen din og leveringsstedet. Du vil se fraktkostnadene før du bestiller fra nettsiden.

Hvilke transportører bruker dere?

Vi bruker i hovedsak Bring, men også PostNord og Moss Transportforum.

Hva gjør jeg hvis en pakke kommer skadet?

Hvis en pakke kommer skadet, må du klage til sjåføren ved levering, og anmerke dette ved mottak. Ta bilder av skaden/ emballasjen. Det er transportselskapet som har ansvaret for transportskader.

Hva gjør jeg hvis en del er feil levert, defekt eller skadet?

All transportskade tas med transportselskapet.

Deler som utover dette er feillevert, defekte eller skadet meddeles oss snarest på epost deler@reservedeler123.no

Gi oss beskjed om hva som er feil, og send oss gjerne ​​bilder. Vi vil vurdere saken og tilby deg en løsning så raskt som mulig, enten ved å sende en ny del eller gi deg refusjon på delen.

Hvordan kan jeg være sikker på at reservedelen passer til maskinen min?

Hvis du er usikker på om en del passer til maskinen din kan du kontakte oss. Oppgi maskinens navn, typebetegnelse, serienummer og årstall og send oss gjerne et bilde av maskinens ID plate.

Ekspertene våre er tilgjengelige for å svare på spørsmålene dine, og sikre at du får den riktige delen til din maskin.

Kan jeg returnere deler?

Du kan i utgangspunktet ikke returnere deler. All retur må avtales på forhånd- før bestilling.  

Vær oppmerksom på at returforespørsler ikke kan gjøres per telefon og returer kan ikke behandles uten skriftlig varsel og godkjenning.